Re: PIV- male pytanka PROSZE O POMOC!

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 10:07:04 MET DST

Użytkownik "finko" <finko_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> 1.Czy lepsze jest polaczenie PIV z pamięciami RIMM czy PIV z pamięciami
DDR?
> 2. Czy jest to duza(odczuwalna) różnica w pracy?
> 3. Czy ktos posiada procka cos kolo PIV 1.7 GHz i czy jest z niego
> zadowolony, prosze tez o sugestie i inne uwagi na temat tego procka(lub
> 2GHz)

Witam
Od kilku miesięcy używam P4 1,4GHz z RIMM'ami (PC800), wszystko to na płycie
Intela (chipset 850 - dodałem, bo znając życie nie jest to bez znaczenia) i
jestem z tego zestawu BARDZO ZADOWOLONY:
- bardzo szybki (już widzę te setki głosów, jaki to AMD jest szybszy i jak
się fajnie podkręca....)
- bardzo stabilny
- nie grzeje jak suszarka do włosów ;-) (to dla fanatyków spod znaku AMD
;-))
Jedyną wadą zestawów P4+RIMM (RDRAM) jest ich cena I TYLKO CENA - jeśli
chodzi o stabilność i pewność działania nie mają sobie równych.
Myślę, że P4 1,7 czy 2GHz w zestawie z odpowiednią ilością RIMM może
posłużyć do budowy naprawdę mocnej i stabilnej maszyny.
Pozdrowienia
   exbros