Re: Dziwny katalog !!!?

Autor: Dzibas (dzibas_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 09:38:42 MET DST

Użytkownik "Piotrass" <piotrass_at_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Na dysku C:System pojawil mi sie dziwny ukryty katalog o nazwie:
_RESTORE
> , w tym katalgu sa cztery pliki o nazwach: DISKCFG.DAT , SRDISKID.DAT ,
> VxDMon.DAT , VxDMon.CFG.
> nie bylo by w tym nic dziwnego i bycmoze bym do tego nie przywazywal wagi
> gdyby nie to ze zajmuje on az 1,28 GB !!! Dziwnym jest tez to ze
wlasciwosci
> tego folderu mowia ze jest tam 32177 plikow i 5 folderow, a w
rzeczywistosci
> sa 4 pliki jw. Gdy probuje usunac caly katalog lub pojedyncze pliki system
> informuje mnie ze nie moze tego usunac gdyz plik zrodlowy moze byc
> [...]

Jak nie chcesz miec tego katalogu to:
1. Mój komputer -> Właściwości -> Wydajność -> System plików ->
Rozwiązywanie problemów -> Wyłącz przywracanie systemu
2. Start -> Uruchom -> Msconfig -> w zakładce Uruchamianie powinieneś
odznaczyć coś takiego jak PC Health (albo jakoś tak)
Po restarcie powinnien się cały katalog usunąć

--
Pozdrawiam
Dzibas