Dziwny katalog !!!?

Autor: Piotrass (piotrass_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 15:07:58 MET DST

Witam
Na dysku C:System pojawil mi sie dziwny ukryty katalog o nazwie: _RESTORE
, w tym katalgu sa cztery pliki o nazwach: DISKCFG.DAT , SRDISKID.DAT ,
VxDMon.DAT , VxDMon.CFG.
nie bylo by w tym nic dziwnego i bycmoze bym do tego nie przywazywal wagi
gdyby nie to ze zajmuje on az 1,28 GB !!! Dziwnym jest tez to ze wlasciwosci
tego folderu mowia ze jest tam 32177 plikow i 5 folderow, a w rzeczywistosci
sa 4 pliki jw. Gdy probuje usunac caly katalog lub pojedyncze pliki system
informuje mnie ze nie moze tego usunac gdyz plik zrodlowy moze byc uzywany.
Co z tym fantem zrobic ???
Bardzo prosze o pomoc.
Pozdrawiam Piotr.