Re: Jaka tania plyta pod celerona 800?

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 23:55:11 MET DST

MrK (a.k.a. ViperNet) nadaje:

>Co sądzicie o tej plycie???
>A moze jakies inne tanie plyty? Nie zalezy mi na zintegorwanym dzwieku
>ani tym bardziej grafice. Zalezy mi na UDMA/100. Co byscie polecali
>pod ten procesor?

Poszukaj jakiejś płyty na intelowskim i815 Solano, szczególnie jeśli zależy
Ci na UDMA/100 - znajdujący się tam na moście południowym konroler ICH2
jest jednym z najlepszych. Poza tym płyta, która wymieniasz, jest na
chipsecie VIA - w połączeniu z procem Intela daje to potencjalnie spore
problemy konfiguracyjno - wydajnościowe.

--
Serdeczności, Macior
"ożyli i stanęli na nogach -