Jaka tania plyta pod celerona 800?

Autor: MrK (a.k.a. ViperNet) (mrking_at_poland.com)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 22:45:56 MET DST

Witam

Jest sobie proc cel 800MHz. Potrzebuje pod niego jakiejs taniej, w
miare dobrej plyty glownej. Komp nie bedzie wysilany, FSB standardowo
na 100MHz, pamiec 133MHz. Dobrze by bylo, zeby mozna bylo ustawic
oddzielne taktowanie dla pamieci na 133, ale niekoniecznie.
Wygrzebalem cos takiego: ECS P6VXAT. Meczy mnie jedno - dobrze by
bylo, zeby ta plyta obslugiwala UDMA/100, a na stronie ECS
(http://www.ecs.com.tw/products/p6vxat.htm#) jest napisane, ze "UDMA
33/66 IDE (UDMA 100 is optional)". Wiec jak to jest? Ma ktos taką
plyte i moze mnie oswiecic? Bo ponizej w "I/O Interface" jak byk
zaznaczyli UDMA/100 i nie ma dodane, ze "optional".

Co sądzicie o tej plycie???
A moze jakies inne tanie plyty? Nie zalezy mi na zintegorwanym dzwieku
ani tym bardziej grafice. Zalezy mi na UDMA/100. Co byscie polecali
pod ten procesor?

--
Pozdrawiam
MrK