Re: P4 - socket423 wymiera?

Autor: T.F. (tf_at_motocykle.org)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 23:12:44 MET DST

"Pszemol" ...
> Wyczytałem niedawno, że Intel zamierza porzucić platformę socket423
> w ciagu najbliższych paru miesiecy.

Hmmm, jakby to powiedziec, hmmmmm....
Otoz to co piszesz jest juz wiadome od ROKU.
Intel jasno i wyraznie powiedzial, ze 423 jest przejsciowe !!!
(hint: identycznie bylo z pierwszymi Pentium 1, o "szybkosci" 60/66 MHz)

> Nowa platforma, socket478 będzie
> niekompatybilna z 423...

Gdyby byla kompatybilna to nie byloby tyle krzyku.....

> Jednym z powodów jakimi komentuje się taką
> decyzję Intela jest to, że 478 będzie umożliwiała instalację SDRAM
> lub DDR-RAM co daje duży plus, bo ceny DDR-RAM nie uzasadniają chyba
> wciąż korzyści jakie daje DDR w stosunku do innych rodzajów RAM...

Powiem tyle: jedna wielka bzdura

> Co o tym myślicie? Bo ja się coraz uważniej zaczynam przyglądać firmie AMD
:-)

Nie jestes pierwszy :-)))

--
T.F.