Odp: Barracuda 4 - wrażenia

Autor: BP (pobo2000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 21:58:36 MET DST

Czytam opisy testów dotyczące dysków w różnych magazynach
i dochodzę do jednego wniosku: chyba wszystkie są sponsorowane
przez Seagate'a.
Nie wiem jak oni to testują, ale porównałem kiedyś dwa dyski 20GB:
Barracudę (7200obr/min) i Caviara (5400obr/min). Sprawdzałem
w programie NU2000 i w sposób praktyczny: taki sam obraz dysku + kopiowanie
partycji na partycję. Nie pamiętam dokładnych wartości, ale Seagate był
wolniejszy w każdym z testów !!!!!

P.S. Nie sprawdzałem Barracuy 4, być może wreszcie coś naprawdę zmienili