Re: Barracuda 4 - wrażenia

Autor: Adam Kluźniak (osoba_at_microsoft.com)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 20:09:13 MET DST

Użytkownik "TZD" <tzd_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Wyniki Baracudy 4 vs IBM DTLA na zestawie testowym AMD k6-2 400, na
plycie
> z chipsetem mvp3, ata33 (oba dyski byly w kompie jednoczesnie).
> oczywiscie advanced test.
> Baracuda IV 40G IBM DTLA 30 G
> random access time : 14,2 ms 12,1ms
> Max read : 23054 27592
> min : 7984 7498
> average read : 16531 22774

Ja niestety nie mam pod reka moich testow (robilem programem Sisoft Sandra),
ale wygladaly bardzo podobnie.
Kupilem niedawno Baracude IV 60GB, poprzednio mialem wlasnie takiego IBM'a
jak opisany
wyzej. Niestety Seagate jest raczej wolniejszy. Mi akurat to nie
przeszkadza. Najwazniejsze, ze
nowy dysk jest bardziej cichy. Szkoda tylko, ze czasami troche piszczy
(cicho, ale na wysokiej
czestotliwosci).

Adam Kluźniak