BorgTV Pro 1.1 - problemy

Autor: Wiktor (wiktor123_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 21:28:29 MET DST

Witam.
Problem dotyczy BorgTV Professional v 1.1.
Nie wiem dlaczego obraz na monitorze nie jest plynny (co pewien czas
zatrzymuje sie i przaskakuje), tak jakby byl wlaczony tryb preview, a nie
overlay. Nigdzie nie znalazlem opcji aby to zmienic.
Równiez glos jest lekko przesuniety w stosunku do obrazu.
Zaznaczam, ze w BorgTV 2.55 i w oryginalnym oprogramowaniu do tunera nie ma
tych problemow.
Jaka moze byc tego przyczyna, co mam zrobic?

Pozdrawiam
Wiktor