Re: Jeszce raz BIOS Ami

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 21:09:14 MET DST

> Dziś z innego adresu ale to też ja :-)
>
> Wyświetla taki błąd
>
> Error2 - File does not exist.
>
> na dyskietce jest plik 2k2011s.rom no i amifl818.exe plus pliki
> systemowe. co zrobić ? czy kość może być zabezpieczona przed upgrade'em -
> jak ją "odbezpieczyć"

ale zrobiles tak jak mowil Krzysztof czy tak jak ja radzilem ?
radze przegrac te 2 pliki np na dysk C do katalogu bios, zmienic nazwe dla
wygody na a.exe i b.rom, odpalic system z dyskietki, przejsc na dysk c i po
wejsciu do katalogu bios napisac a.exe b.rom

to co napisalem dziala z flasherem sciagnietym ze strony ecs'a i tak
flashowalem bios do ECS k7s5a. kiedys pamietam bios AMI do MSI 5169 i
flasher byl bardziej standartowy, gdzie odpalalo sie programik i podawalo
sciezke do pliku z biosem.

pzdr.
trzmiel