Re: kiedy nowy athlon w sprzedazy????

Autor: Sebastian Kaliszewski (Sebastian.Kaliszewski_at_softax_com.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 15:32:34 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message
> Wozik" <wozik_at_lublin.top.pl> wrote in message

> ale testy ten test to jakis zart

> w tym tesie PIII po zwisie ma 38*C, a P4 jak zwolnil to mial 29*C
> to sa kpiny w zywe oczy

To jest brak, mam nadzieje, umiejetnosci poslugiwania sie posiadanym
sprzetem (termometrem na podczerwien). Bo jesli Tom wiedzial jak sie
posłóżyć a zrobił to źle celowo to... wszyscy wiemy o co chodzi!

A test jest i tak idiotyczny (czemu, do cholery, nie sprawdzil co sie stanie
jak tylko wiatrak wysiadzie a radiator zostanie). Tom widac mail kłopoty z
pieniędzmi i musiał "wygenerować" sobie więcej ruchu, żeby reklamodawcy
więcej zapłacili...

pozdro

--
                              Sebastian Kaliszewski