Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 14:44:07 MET DST

Mon, 24 Sep 2001 10:44:55 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal(a):

>Facet, to jest Netware. Jaki shell?
No i wlasnie o tym mowie, ten system zwyczajnie pewnych rzeczy nie ma
bo nie jest do tego przeznaczony.
>Jaki ssh?
A ssh to podstawa dostepu do konta.
>Tutaj "shell" oznacza dostep
>do konsoli serwera, ze wszystkimi tego skutkami.
Czyli guzik, a nie bezpieczenstwo i funkcjonalnosc -sam to wskazales.
A na unixach jest dostep i to bezpieczny. Ja na linuxie moge
bezpiecznie wejsc na konto skorzystac z istniejacych programow, zrobic
co tam potrzebuje, sam ustalic filtrowanie poczty bo mam dostep do
shella procmaila i innych wartosciowych demonow hehe, mam na serverze
kilka roznych klientow poczty i nntp i moge sobie wybrac co lubie bez
koniecznosci posiadania klientow na wlasnym dektopie, nie musze w
ogole tych informacji do siebie sciagac tylko czytam bezposrednio na
serverku, moge umieszczac i odpalac wlasne programy, mam dostep do
kompilatora, stawiac boty, ircowac, wysylac poczte o oreslonej
godzinie bez pilnowania, pobierac pliki nawet w czasie kiedy jestem
wylogowany z servera, na moim koncie leca sobie odpalone programy i
pracuja za mnie w tym czasie kiedy spie.
A na NW ? moge sobie poczte pobrac i tyle gdzie ta przewaga?

>Nie Frontpage, tylko ichnie narzedzia do generowania kodu.
jak zwal tak zwal, a jaki jest kon kazdy widzi

Nadal nic nie mowisz o serverach wirtualnych , co mnie obchodza
darmowe konta z dostepem via POP3 ?
Pamietasz jakie pytanie Ci zadalem? Wskaz firme ktora obsluguje na NW
duze korporacje i mase klientow jako ISP, ktora zajmuje sie
utrzymaniem domen.

--
pawel