Re: Teac 516EB czy W58E ?

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 14:47:38 MET DST

stryjek napisał(a):

> Chce kupic nagrywarke - jadna z powyzszych. Roznica w cenie jest do
> zaakceptowania, ale czy warto?

Hmmmm... ja kupiłem parę tygodnie temu W516EB i nie żałuję :)

> Czy ktos nagrywa cd-rw wiecej niz 8x?

Ja na ten przykład.

> Czy ktos nagrywa 16x?

Też ja - wszystko jak leci. Znaczy się raz nagrywałem audio 8x bo chciałem
sprawdzić czy będzie różnica, ale nie było :)

> Ja glownie nagrywam audio i chyba nie ma sensu nagrywac wiecej niz 8x.

Ja nagrywam audio w 16x i nie mam z tym absolutnie żadnych problemów. Czyta
to zarówno wieża, jamnik z CD oraz odtwarzacz samochodowy. Nie czyta tylko moja
miniwieża, ale ona ostatnio przestała czytać nawet tłoczone - trzeba ją pewnie
będzie wyczyścić ;)

> Zaleta 516 jest to ze ma Burn Proof i pracuje w UDMA.

IMO ważniejszy jest fakt, że ta nagrywarka robi trzykrotną kalibrację lasera.
Wydłuża to czas nagrywania o jakieś 15-20 sekund, ale płytki są lepiej wypalone
:)

--
pozdrawiam,
Andrzej