Re: StarOffice 5.2 pl

Autor: Harrison Bergeron (harrison.bergeron_at_hoga.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 13:56:06 MET DST

> Ala ma kota
> <- przerwa jenowierszowa / kilkuwierszowa
> Kot ma Alę <Enter>
> < w tym miejscu jest przerwa o wysokości dokładnie
takiej
> jak poprzednia, ale nie mogę jej zmniejszyć
> Siała Baba mak

8-)
To jest nie mozliwe, program sam wstawia odstepy?

Sprawdz:
1) Format > Akapit > Wciecia i odstepy > Odstep wierszy
2) Narzedzia > Autokorekta/Autoformatowanie > Opcje
   (tam jest opcji do oporu)

Ostatecznie wylacz:
3) Format > Autoformatowanie > Podczas wpisywania

Jesli to nie to, to ja juz nie wiem. Uzywam go nie od dzis.
Program wstawia taki odstep przy edytowaniu dokumentu html (wspomniane <p>
... </p>). Robi po prostu akapit. Ale przy domumencie tekstowym czegos
takiego nie ma.

--
Pozdrawiam
B4N