Re: HP 640C -problem polskich znaków

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 13:58:11 MET DST

Użytkownik "Zabiel" <kmay_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> No i zamiast polskich znaków mam dziwne znaki, zarówno w standardzie
Latin2
> i Mazowia.
> Czy w drukarce można wybrać hardwarowo używany system znaków?
> Wujek

Tak trzeba uzyc programu dodawanego bodaj z drukarkami serii HP800 . Nazywa
sie djcp.exe za pomoca niego w dosie ustalasz generator znakow ,
rozmiar papieru ( standardowo ustawiany jakis Amerykanski - ktory ni w zab
nie pasuje do A4 ) i tryb wydruku ( oszczedzania tusz) .
Skontaktuj sie ze mna na priv to Ci podesle ....
Pozdrawiam :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl