KŁOPOTY Z PAMIĘCIĄ (RAM)

Autor: PIOTREK Ż (zylinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 23:07:51 MET DST

Ostatnio kupiłem kość pamięci RAM 128 MB , chcąc powiększyć pamięć w moim
kompie do 256 MB . Po zainstalowaniu kości system zaczął się zawieszać ,
zwłaszcza na bardziej skomplikowanej grafice , np w grach . Reklamowałem tę
kość jako uszkodzoną - bez problemu wymienili mi na inną .
Ale z tą inną jest to samo - wystarczy ,że włączę np UNREALA , a wszystko po
chwili się wysypuje ( wyświetla czasem jakiś błąd w bibliotekach vxd).
Jak wyciągam tę dodatkową kość , wszystko wraca do normy.

CZy to możliwe , że jest coś nie tak w moim kompie , bo natrafienie na dwie
uszkodzone pamięci pod rząd jest chyba mało prawdopodobne???

Moja konfiguracja : Athlon1GHZ , płyta ECS KT133A, 128MBRAM, GEFORCE 2 GTS
PRO 32MB, WIN 98 SE