Aaa! Pomocy!

Autor: Far_at_oN
Data: Sun 23 Sep 2001 - 23:21:17 MET DST

Mniej wiecej co drugi raz po włączeniu kompa (ale nie zawsze!!!), pojawia mi
sie konflikt przy kontrolerze dysku twardego (pierwsza kolejka fifo). Co
jest grane??? I czemu tylko czasami?????
A ostatnio zauważyłem, że w oknie "WYDAJNOŚĆ" mam komunikat, że "dysk C:
używa systemu plików w trybie zgodności z MS-DOS". W helpie jest napisane,
że to przez złe polecenia w plikach CONFIG.SYS i AUTOEXEC.BAT, ale
sprawdziłem: config.sys u mnie jest zupełnie pusty (to też chyba dziwne - ja
w ogóle go nie ruszałem...) a w autoexec.bat mam jedynie linijki określające
położenie katalogu TEMP.
Nawet przeistalowałem Windowsa (Me), ale nic to nie dało.... bardzo prosze o
sugestie... co to może być???