Re: Dysk twardy 40 GB

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 20:58:59 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Quantum (firma wykupiona przez Maxtora teraz)

ja bym tam wolal nie, bo w razie padow nasi "kochani" dystrybutorzy moga
odmowic dania nowych maxtorow :)

> Maxtor (IMHO przyzwoity, choć mógłby być troszkę cichszy)

no bys sie zdecydowal, kieys mowiles, ze sa super ciche, rpawie jak fuji
:)

> Fujitsu (najcichszy)

w razie padu (czasem sie zdarzaja, mailem dwa takie pady :P ) jest
bigos. firma przestala tworzyc dyski 3.5". Moze dadza 2.5", ale jakos
nie wierze ;)

a ja tam bym sie wpierw spytal do czego mu ten dysk jest wogole
potrzebny ;))) bo 7200rpm do skladowania divx to jest gruba przesada
(jak ktos bogaty...) ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|