Re: sigejcik umiera?

Autor: JFK (jfk_at_bez_spamu.go2.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 20:43:55 MET DST

> Tez mialem kiedys ten problem co ty, nigdy mi sie nie zdarzylo przy takiej
> konfiguracji, nawet producenci zalecaja takie ustawienie napedow.
teraz to chyab nie ma juz sesnu bo na razie dziala tak jak jest a nie chce
grzebac wiecej niz to konieczne
ale moj problem polega wtedy na czym innym
kabelki
takie polaczenie mi sie chyba nie uda bo duzy dysk lezy sobie ne dnie
obudowy na gumce do mazania (nie lubie jesgo piszczenia bo to 7200 wiec go
wyciszylem)
JFK