Re: Seagate U5 na U6 40GB czy opłaca się zmieniać?

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 13:47:07 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Kiedos" <kiedos_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> zrobię pq magikiem ale czy się opłąca ten chodzi mi już pół roku i nie
było
> problemów a jak tamten padnie po miesiącu to bym się chyba upił z
> nieszczęścia. 20gb mp3 do nagrania a mi się nie chce

odpowiadaj pod postem !

pq magic to marny pomysl ;-) uzyj norton ghosta a zobaczysz jakie to super
narzedzie. podlaczasz tylko 2 dyski i robisz opcje disk to disk.

nie sadze zeby te dyski byly bardziej awaryjne od U5. szkoda ze nie mozesz
zamienic na barracude 4 bo wtedy to roznica w szybkosci bylaby zauwazalna,
no i ta cisza ;-)

pzdr.
trzmiel