Re: Płyta Asus A7V i temperatura Athlona

Autor: Admin66 (admin66_at_2com.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 11:59:58 MET DST

Użytkownik "Dazzler" <dazzler_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Złożyłem ostatnio kompa na Asusie A7V + Athlon 1200. Chodzi wspaniale, ale
> jest jeden problem. Temperatura proca to średnio 57 - 59 stopni Celsjusza.
> Na procu siedzi miedziany cooler z wentylatorem Spire. Wydaje się, że
> wszystko jest OK tymczasem program Asusa który służy do monitorowania
> systemu nie wykrywa wiatraków i cały czas pokazuje, że wiatraki nie
pracują.
> Czy może coś pominąłem w Biosie, czy też płyta jest walnięta, a może
> zwyczajnie cooler został źle założony ?

Mam taką samą konfigurację, asus pcprobe pokazuje temp. zawyżoną o 8-10 st.
Ja mam coolmaster i temp średnio 54-56 ale mam małą obudowę i zwolnione
wentylatory.
Jeżeli się nie wiesza to temp. OK. możesz spróbować lepszej pasty albo
cieniej nałożyć.
do monitorowania płyty ściągnij sobie mbm albo hmonitor...

--
Pozdrowienia...
Admin66