Re: Aktualizacja BIOSU

Autor: Alert (wjralien_at_wp.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 01:40:12 MET DST

..
> A włożyłeś dyskietkę z *systemem* (command.com, IOS.sys itp)?

> Co dokładnie pisało?

Oczywiście, już robiłem aktualizację BIOSU chyba 3 razy, ale nigdy mi się
niewywalił. Spanikowany może nie jestem ale napewno wkurzony. W tej chwili
nie pamiętam co dokładnie pisało na początku bo nie mam tego kompa przy
sobie, napiszę rano. W międzyczasie poczytam coś na tej stronie którą mi
poleciłeś o BIOSIE. Jest bardzo ciekawa.
Narazie dzięki za pomoc odezwę się rano.
Pozdrawiam.
Alert