Re: Aktualizacja BIOSU

Autor: HUNTER (HUNTER_at_poland.com)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 01:31:30 MET DST

W artykule <9oj6dg$89r$1_at_trinity.euromedia.pl>, Alert napisał(a):

> [...]
pewnie ze no panic, ja tam po lekturze bios.help.pl przerabialem juz
hot-swapping. fakt faktem, ze odwazylem sie jak wrocilem z imprezy, bylem
tak nakurwiony (cos kolo 0.8l sobiecha) i o 5 nad ranem powiedzialem ze
nie daruje. rozkrecilem kompy, wycialem pasek z folii i (rece sie troche
trzesly) poprzekladalem i zaporgramowalem... tak sie przy tej operacji
napocilem ze strachu (nowa plyta abit be6-II) ze rano juz kaca nie mialem
;))) ale plyty do dzisiaj chodza...

btw. bios mi sie tak skaszanil, jak go tlumaczylem na polski, troche sie
zapedzilem i w edytorze zrobilem replace-all z AWARD na huntR ;)))

--
##  __  ## Piotr Kowalski - HUNTER # mailto:hunter_at_poland.com #
#  (oo)  # Linux registered user #94259 # ICQ: 8302545 ########