Rozpoznawanie i ocena

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 00:56:16 MET DST

Mam plyte 815E Pro (MSI 6337)
Procek PIII 1GHz i wiem ze ta plyta obsluguje max wlasnie ten procek.
Chipset Intel Solano (544 BGA)
             Intel ICH2 (241BGA)
Integrated LAN controller
Support a maximum memory size of 256MB or 512MB SDRAM
2 full IDE channels , up to ATA 100

Mozecie mi na nasze przetlumaczyc co to wyzej ?
Czy ktos moze mi cos o tej plycie powiedziec , czy jest ok , ile max ramu
moge na nia wladowac i jakich?
Sporo piszecie o chipsetach via a chyba wcale o Intelu.
Czy ta plyta bedzie dzialac jak wloze 1 kosc pamieci powiedzmy 256 czy musi
miec zapelnione dwa banki czyli musialbym kupic 2x128 ???

--
Wygraj 2 dni extra dostepu do Big Brother
nie daj sie innym wyprzedzic [ http://bigbrother.onet.pl/platnosci_info.html ]