MHz

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 00:56:17 MET DST

Jest jakis malutki programik mieszczacy sie na dyskietce ktory poda mi
dokladne info o systemie i szybkosc procka ?
Potrzebuje sprawdzic jakie AMD siedza w kompach mojej szkoly bo wyklady sa
tak nudne ze postanowilem gierki przyniesc dla zabicia nudy ale nie wiem co
mi pojdzie na tych kompach.
Wiem tylko ze mama 128 ramu , geforce 256 32MB, i tyle.
No procek AMD of kooz.
Macie jakies sugestie ?

--
Wygraj 2 dni extra dostepu do Big Brother
nie daj sie innym wyprzedzic [ http://bigbrother.onet.pl/platnosci_info.html ]