Re: kieszenie

Autor: oleey (oleey_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 17:33:11 MET DST

Zgadzam sie, chociaz z jednym ale. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze
wiekszosc ludzi ma tylko jeden dysk (ja akurat mam 2, oba master). Zwracanie
uwagi na standard kieszeni ma sens tylko wtedy, gdy jest ona podlaczona jako
master. W przeciwnym wypadku i tak trzeba bedzie wyciagnac dysk zeby
przestawic zworke (bo chyba wiekszosc ma jedyny dysk ustawiony jako master),
wiec co szkodzi przelozyc dysk do innej kieszeni?

--
pozdrawiam, OleeY