Re: kieszenie

Autor: Cross (cross_at_hoga.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 16:27:09 MET DST

najlepsze sa z chlodzeniem tzn wentylatorami
a jesli chodzi o standart to ja polecam optimus
zadko przynajmniej ja spotykam adaxa a to jest chyba wazne zeby nie tylko
wyciagnac latwo dysk ale tez zeby go bez przekladania i pitwania wlozyc u
kogos (lub na odwrot)
aha uwaga spotkalem sie z 2 rodzajami kieszeni optimusa
niby wygladaja tak samo ale ani jedna do drugiej ani druga do pierwszej nie
kce wejsc
CROSS