najlepszy chipset pod Athlona...

Autor: filth93_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 21 Sep 2001 - 15:30:27 MET DST

Mam problem z wyborem. Buduje stacje robocza audio/midi (choc nie tylko) wiec
komputer ma byc wydajny i stabiliny, nie wchodza w gre tanie konfiguracje
do gier. Niestety wydajny i stabilny chipset pod AMD chyba nie istnieje:)
Wiem, ze w testach niezle wypadaja nowe SiSy i ALi ale te plyty niekoniecznie
dobrze moga sie sprawowac w stacjach audio (konflikty z niestandardowym
sprzetem, "dropy" kart dzwiekowych itp.), za mlode sa zeby ryzykowac.
Jesli nie SiS to KT266 lub AMD760. Wydawalo mi sie oczywiste, ze nalezy
wybrac AMD760, ASUSa lub MSI, ale chcialbym miec pewnosc, ze faktycznie
ten chipset jest stabilniejszy i bardziej bezproblemowy niz VIA. Czy
ktos moze to potwierdzic? Czy faktycznie (nie patrzac na cene) do komputera
high-end lepiej kupic AMD760 niz plyty na ukladach VIA?
A moze ktos dluzej pracuje na ESC-ie z SiS735 i moze powiedziec,
ze jest bezproblemowy (tu interesuja mnie opinie ludzi pracujacych
na bardziej skomplikowanych systemach, nie na domowo-biurowych low-endach).
dzieki z gory,
f.