Ach ta riva !!!

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 13:38:01 MET DST

Odradzano mi, czytalem duzo o niej, wiedzialem, ze to zadna rewelacja, ale
co zrobic jak ktos nie ma kasy na geforce i kupilem Riva tnt model 64 32MB
agp x2. Problem polega na tym, ze ow karta wiesza mi kompa we wszystkich
nowych grach i nietylko mi ten problem ma duuuuzo osob m.in. moj qmpel co
tez niedawno kupil ta karte. Czegoz to ja nie robilem instalowalem z 10
roznych wersji driverow (oficjalne i nieoficjalne) zmienialem taktowanie
procka zainstalowalem directx 8.0a pl i nic dlej wiesza. Co ciekawe testy
directx wychodza pomyslnie tylko jak dojdzie do gierki to zwis za zwisem.
Moja obecna konfiguracja kompa to Celeron 433 przetaktowany na 533 na plycie
ASUS P2L97 (slot1) z przelatka na fc pga, 128MB RAM. Podkresle jeszcze, ze
probowalem na roznych mnoznikach, a takze na fabrycznym ustawieniu procka
czyli bez taktowania. Raz juz sobie poradzilem z tym instalujac stery z
plytki co dostalem razem z karta, ale tym razem i to nie pomaga. Zeby nie
magnowac czasu na test roznych sterow na roznych grach teraz testuje kompa
na 3D MARK 2000 i kiedy chelikopterek sie pokaze co po jakichs 3 - 10 sec.
(zalezy od sterow itp.) komp albo sie wiesza calkowicie lub aplikacja sie
zamyka. Mam nadzieje, ze ktos umie mi pomoc.

Slawek