Re: Celeron-spalilam

Autor: Grzegorz CzeCH (redink_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 11:58:29 MET DST

Użytkownik Maciek <maciekm_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4A17A5AA351ED5119BDB0050DA83B7D3E1AA7F_at_jplwant003.jasien.gda.pl...

> :)
> jak jest napisane ze obsluguje procesory do 550MHz
> to z 633 nie powinno dzialac
> inaczej wyglada to jak bys uzyla przejsciowki(mozna dostac w zasadzie
> w kazdym wiekszym sklepie komputerowym-tam tez dopytaj sie o szczegoly)
> cena takowej ~30zl
>
> pozdrawiam
> Maciek
>
> nie napisałaś , jakiego gniazda używa twój procesor , jesli jest to slot
to wszystko jest ok
jesli jednak jest to soket 370 to może być kłopot bo stare płyty pomimo ze
potrafiły taktować
procki powyżej 466 MHz lecz napięcie zasilające było zbyt wysokie.
Jesli jest to slot to można kupić przejściówkę obniżającą napięcie

pozd,
 * * * redink * * *