bws.sprinter.com???=fachman?

Autor: qs (qs_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 00:04:19 MET DST

czesc
kiedys był taki angielskojęzyczny odpowiednik strony www.fachman.pl, nie
pamiętam adresu, ale wiem że miał w swojej nazwie słowo "sprinter" i chyba
bws lub jakoś tak. Jeśli ktoś pamięta to prosze o pomoc, bo potrzebuję coś z
tej stronki, a zapomniałem adresu. Pisali tam kiedyś jak przerobić Abita Zm6
żeby obsłużył Coppermina, pisali też w fachmanie, ale już nie ma nic na ten
temat, więc może na tej stronie angielskojęzycznej coś będzie. A może ktoś
ma ten artykuł o przeróbce ZM6 żeby obsłużyła FCPGA i mógłby podesłać?
pzdro
qs