Re: AsusA7M266 + Athlon 1,4 PORATUJCIE

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 19:58:53 MET DST

Sławek napłodził(a):

> ale to nie powinno wykluczać poprawnego działania
> tego zestawu
> chyba ??!!

to wyklucza ludzkie uzywanie kompa , rownie dobrze kolega mogl kompa
kupic w optimusie , zestaw by wygladal identycznie poza CD i HDD ktore
by byly samsunga :)

Ten zestaw to KLENSKA .. lepiej malowac kwiatki flamastrami na scianie
niz pomagac kolegom tak jak ty to zrobiles :P wiem ze jestem wredny ale
tyle o tym mysle

> a ram'u można zawsze dokupić

tak , grafike tez zawsze mozna wymienic nie ? skladajacego kompa TEZ
sie pewnie wymieni na drugi raz po takiej kile

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod