Re: AsusA7M266 + Athlon 1,4 PORATUJCIE

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 01:08:45 MET DST

Użytkownik "Sławek" <climber_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> zgodziłem się koledze złozyc kompa
> długo się zastanawialiśmy czy ma to być
> P4 czy Athlon w koncu doszedłem do wniosku
> że płyta na AMD761 będzie bardziej przyszłościowa
> no i będę tej dezyzji żałował chyba do końca życia
> jak mine ktos nie poratuje
>
> sprzęt jest taki:
> płyta gł. AsusA7M266 na AMD761
> Athlon 1,4
> 128 DDR
> GeforceII MX 400 64 MB
> DVD Toshiba 16x
>
> oczywiście po zainstaowaniu Win98
> na czysty system wgrałem
> 1. Via 4 in v. 4.32
> [...]

jest juz oficjalna wersja 4in1 do via 4.33 ale ona tu wiele nie pomoze.
wg mnie lepiej jest zainstalowac najpier directX przed sterami do gafiki.
jakie detonatory zainstalowales ? proponuje wersje finalna 21.81.
do win 98 jest specjalny patch (VIA+AMD) moge go podeslac.
proponuje sprobowac win 2k, jak juz nic nie pomoze.

pzdr.
trzmiel