Re: Importowanie kont Outlook Express'a

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:13:17 MET DST

Użytkownik Sergiusz Kozłowski <SergiuszKozlowski_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o9sn4$qbu$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> Użytkownik "Miki" <mikpo_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie pamietam jak jest we wczesniejszych wersjach OE, ale jesli masz wersje
> od 5 wzwyz to sprawa jest banalna:
> EXPORT
> 1.skrzynki : - menu->narzedzia->konta->poczta->eksportuj
> 2.wiadomosci : chyba najprosciej poprostu zaznaczyc wszystkie i skopiowac do
> jekiegos katalogu
> 3.ksiazka adresowa : menu->narzedzia->ksiazka
> adresowa->menu->plik->eksportuj
> IMPORT
> 1.skrzynki : - menu->narzedzia->konta->poczta->importuj
> [...]

To jest teoria Outlook jest tak porąbany że nie ma żadnej pewności
odzyskania ustawień -ale za to z listami i książką nie ma problemów
-na IE5.0 nie udało mi się z ustawieniami

PeJot