Re: dla wszystkich zwolennikow VIA

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:13:13 MET DST

Użytkownik Artur Orlowski <arturo_at_edu.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3BA8C5E8.D78643BC_at_edu.com.pl...

> Dzialaja na 133MHz fizycznie. A efektywnie pamiec wyciaga 2100MB/s. To
> haslo 266MHz jest chwytem marketingowym do wyjasnienia dwukrotnie
> wiekszego transferu z takich pamieci przy taktowaniu identycznym jak w
> SDR - 133MHz. Wiec okreslenie "efektywne 266MHz" jest w rzeczywistosci
> bledne.

IMHO, wcale nie.

Przy fizycznej częstotliwości 133Mhz informacje są przesyłane
na obydwu zboczach sygnału czyli przepustowość jest _równa_
pamięciom SDR pracującym przy 266Mhz.

Tak więc nie będzie nadużyciem gdy powiem że scalaki na
modułach ddr2100 działają _efektywnie_ @266Mhz.

PeJot