Re: Zamykanie obudowy

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 13:27:04 MET DST

W artykule <9o9coe$g66$1_at_news.tpi.pl>, Raffa napisał(a):

>teoria teoria ale nie raz dostałęm zwis lub reset kompa przy zakłądaniu
>obudowy !!!
>teraz juz tego nie robie (zawsze wyłaczam - no prawie zawsze)

Eee... Jakieś nędzne obudowy macie. Trzeba kupić porządną - aluminiową.
Ja mam taką od roku i sobie chwalę, a bardzo często zdarza mi się
zdejmować boki obudowy podczas pracy kompa, a raz nawet wymieniałem
wentylator na procesorze bez wyłączania sprzętu. :-) Żadnych problemów
nie stwierdzono.

Pozdrawiam
        Jo Joro

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-