Re: Monitor Samsung IFT 900

Autor: a | b | s | o | l | o | n (absolon_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 21:50:48 MET DST

"Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> wrote in message

> Cechy typu ostrosc i zbieznosc kolorow zaleza WYLACZNIE od
> egzemplarza. Stad kupujac monitor trzeba go dokladnie obejrzec i
> sprawdzic jakosc obrazu. Stad tez nie mozna mowic, ze przykladowo 900NF
> ma rozmyty obraz, a 950p+ jest superostry.

oczywiscie ze masz racje
ale.... realia polskie są okrutne
(tak nawiasme mówiąc smieszne mi sie wydają teksty w Chipe o tym ze przy
zakupie powinnismy obejrzeć co najmniej kilka egemplarzy tego samego modelu.
Chip nie ma za bardzo pojecia o polskich realiach. Ja nieskromnie przyznam
ze mam.)
Aby zoabczyc monitor 19 to naprawdę trzeba sie ostro nagimnasykować nie
mówiąc juz o czyms takim zeby zobaczyc kilka egemplarzy.

Co do 900NF to jest to nie tylko moja opinia ale rowniez o tym monitorze
pisał .:Krzysiek:.
Więc cos w tym jest.

--
absolon