Re: problem z win98se i prockiem (?)

Autor: zho (zho_at_nosp.aip.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 21:02:49 MET DST

Użytkownik "Ivan" <ivan17_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam bardzo powazny problem:
> zamontowalem u siebie plyte glowna ECS K7VZA rev. 3.0 a do niej AMD
Athlona
> [...]
windowsa
> (98 se). Problem polega na tym, ze po kazdym uruchomieniu windowsa srednio
> po 2 -3 minutach zaliczam totalny zwis systemu (mysz, klawiatura nie
> reaguje, jedynie reset moze cos zdzialac). Tutaj dodam ze w DOSie, ani
> podczas instalowania windowsa komputer nie zawiesil sie ani razu, jesli
> chodzi o linuxa to nie probowalem jeszcze, ale podejrzewam ze rowniez nie
> bedzie tego problemu, tak wiec uszkodzenie procka raczej odpada. W Biosie
> sprawdzilem temp. (srednio od 39 do 44 st C). Bardzo

Mialem podobny problem z Athlonem 900, ten przy 47C zaliczal totalny zwis
mialem na szczescie drugi komplet identycznych czesci (znaczy ta sama KVZA
plyta, garsc pamieci na zapleczu, 2-ga taka sama karta graficzna, wiesz jak
to w sklepie :))
i na innym zestawie czesci tez nastepowal totalny zwis, wymienilem procek na
2-go Athlona 900 i komputerek chodzi, obejrzyj sobie dobrze procek czy nie
widac na nim uszkodzen i przypomnij sobie czy przypadkiem nie musiales
prstowac jakiejs przygietej nozki?:)
Jesli tak to ja zawiozlem procka do dostawcy, i po malym marudzeniu za 3
tygodnie mialem nowy :)

--
Pozdrawiam ZHO
http://www.akwa.aip.pl