Re: problem z win98se i prockiem (?)

Autor: Ivan (ivan17_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 15:20:43 MET DST

Bardzo dziekuje za wszystkie rady - okazalo sie ze winne sa sterowniki od
chipsetu VIA, jednak zanim zdazylem je zainstalowac to Window$ mi sie
zawieszal, dlatego nie dane mi bylo je zainstalowac "na czystej" instalce.
Podlaczylem wiec dysk z zainstalowanym wczesniej windowsem, ktory mial
jeszcze sterowniki do starej plyty glownej - i wszystko chodzi jak nalezy :)
System sam odnalazl i zaktualizowal to co trzeba, w niektorych miejscach
potrzebne bylo usuniecie podwojnych sterownikow, czyli drobna korekta Cy
mozliwe jest zainstalowanie jakich kolwiek sterownikow np. do chipsetu VIA w
trybie awaryjnym? To tak na przyszlosc, kiedy bede musial windowsa na nowo
zainstalowac.:)

Pozdr.

--
ivan17_at_wp.pl