Re: płyta ECS K7S5A SiS-735

Autor: Piotr K (elektron_at_inetia.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 20:03:44 MET DST

Cześć!

Używam tej płyty od tygodnia, jestem zadowolony.
Jest tak stabilna że dziwne programiki które systematycznie się wieszały na
poprzednich Intel815 oraz KT133A, teraz chodzą bez zarzutu.
Naprzykład FreeVcr którym nagrywam filmy z tunera Cyfra+ od razu do formatu
DivX-zresztą na poprzednich konfiguracjach wydajność pamięci była za mała
dla tego programu aby cieszyć się pełnym palem.
Teraz mam tu TB1400
+256DDRHyunday+SBLive+MiroVideoDC30+ZoltrixScorpius+2*IBM ICL40.
Co kilka miesięcy zmieniam konfigurację , a ten zestaw jest stabilny i
najszybszy z tych które do tej pory miałem.

(oczywiście jak przystało na porządną płytę:) możn obsługiwać pamięci
PC100,PC133 i 266DDR i procesory z mnożnikiem 100 i 133)
Pozdrawiam.
elektron_at_inetia.pl