Re: JEBANY OSZUST NA ALLEGRO=====

Autor: BabaRyba (wlasti_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 22:01:28 MET DST

Użytkownik "-=KEVLAR=-" <kevlarcd_at_terramail.pl> napisał w wiadomoœci
> Jebany cwel zamiast pamieci wyslal mi zwitki wyborczej za 50zł :))
> Jak macie czas to mu dokopcie na GSMa i na email
> No i wystrzegajcie sie tego gnojka
>

> Dane sprzedającego (aukcja nr 2287060)
> Dimm 2x64mb 100
> Początek aukcji: 2001-09-09 21:12:05
> Koniec aukcji: 2001-09-12 21:12:05
> Wylicytowana suma: 63.00
>
> Jeziorek Grzegorz
> Poręba Spytkowska 20
> 32-800 Brzesko
> tel. 0603166977

do tej fsi ma 10 minut roboty samochodem
to co pojechac i sposcic zjeb lub wpier???
za 63 zlote to kurde zeczywiscie sie nie buli
jednak jesli dobrze gnoja kojarze to jest w jakiejs zawodowce
i takie numery sa tam na porzadku dziennym
a co do oszustwa zawsze mozna zglosic gzie trzeba
choc to mala szkodliwosc spoleczna
sprawdze czy chodzi do jakiejs szkoly,,, czy juz go wylali - sie poswiece
:)))
i jesli tak to uruchomie kanaly - przynajmniej gnojowi troche gula skoczy
tasiemiec
aha znalazlem numer stacjinarny w ksiazce
pod adresem 20 jest numer
0 14 xxxx 6866094
mozna poprosic kolege grzegorza i se zamienic slowko :)))))))))))))))))