Re: Niszczycielski CD-ROM i reklamacja

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 18:13:34 MET DST

Użytkownik Slawomir Marczynski <slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o7514$rfb$1_at_flis.man.torun.pl...
> :>Jaka jest opinia Szanownych Grupowiczów w takiej sprawie:
> :>znajomemu w tydzień po zakupie kompa CD-ROM Samsung 48 zamienił płytkę
>
> Samsungi maja system autowywazania. Dlatego conajmniej dziwne, ze
> plyta pekla. Glupki z serwisu moga sobie twierdzic co chca, ale
> wydaje sie mi w tej chwili, ze za pekanie opowiedzialne sa nast.
> czynniki: zle wywazenie wirujacych czesci w napedzie (tj. silnik,
> lozyska oraz sama plyta); nagrzewanie sie plyty (tarcie i zla wentylacja);
> zmeczenie materialu i tzw. efekt karbu; ewentualne zderzenia wirujacej
> [...]
[...]

Wg. mnie winna jest badziewna, źle wyważona płyta.
(widziałem nawet takie których otwór był na środku był jajowaty :)

Jak rozbijesz nowy samochód na drzewie to też idziesz
do producenta żeby Ci wymienił na nowy ;)
Klienci powinni być odsyłani z kwitkiem w takich sytuacjach,
po prostu fizyczne uszkodzenie napędu w wyniku wypadku
losowego.

PeJot