Re: T³oczenie, pakowanie CD

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 15:38:52 MET DST

U¿ytkownik "Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> napisa³
> ??? Do nagrania 500 plytek? Brac najszybsze co jest na rynku (siakies
> 24x) a najlepiej kilka i uzywanie trybu multirecorder w programie
> nagrywajacym. Ewentualnie zakupienie jakiejs copy-station z 4
> nagrywarkami.
> Jednak przy takiej ilosci sztuk, najlepiej sie juz dowiedziec w Takcie
> lub Megaussie ile za to wezma, bo moze byc bardziej oplacalne.

Ja nie mam LG i nigdy tego nie bêde mia³. Tylko kolega Roman napisa³ ¿e ma
byæ NAJTANIEJ.
Tanie nigdy nie bêdzie szybkie i wygodne. Poza tym niech by nawet katalog
mia³ 200 MB (mogê siê za³o¿yæ ¿e wiêcej nie ma) to na 12x bêdzie jakie¶
2-2,5 minuty. 2,5x1000=2500 minut! to jest ok. 44 godzin z prze³o¿eniem CD.
Je¶li siê to robi raz to w dwa tygodnie nagra spokojnie nagrywaj±c po kilka
godzin dziennie. Poza tym na pewno 1000 nie jest na raz potrzebny.
No wiêc na co mu drogi sprzêt choæ napewno du¿o bardziej komfortowy jak
bêdzie pó¼niej sta³ bezu¿ytecznie.
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)