Re: Jaki modem?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 13:29:44 MET DST

Użytkownik "Rafal" <TechSupport_at_interia.pl> napisał
> Pentagram Omen 56I, wewnetrzny PCI, chipset Motoroli, polska homologacja,
> nagrody Econo Chipa, cena 60 PLN brutto, pracuje zarowno pod Windowsami
jak
> i pod Linuksami.

O nie tylko nie to. Było mi dane używać tego "cuda" przez 2 dni i juz nigdy
więcej nie wsadze Go.
Instalacja Oki ale jakość połączeń :((((((((((((
Jeśli chodzi o modemy to tylko:
Zooma, Zyxela lub Microcoma. Ja preferuję tego pierwszego.
Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm