Re: Euro Plus+

Autor: Tomek D.... (TomekD_at_poczta.fm)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 17:48:56 MET DST

Użytkownik "D.K." <amidar_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Cze !!!
>
> Pisze na liste bo producent jest nieosiagalny na inecie.
> Posiadam Oryginal EuroPlus-a i mam maly probelm. Zainstalowalem program na
> kompie i nie moge uruchomic zadnego kursu/testu itp. Sprawdzalem to na
kilku
[..]
> Ps. Zapomnialem napisac jaki jest efekt. Po wejsciu do np. kursu(lekcji)
na
> srodku ekranu jest szary prostokat, program jednak nie wisi. Mozna np
> zmieniac strony, wrocic do menu itp. Niemniej niczego poza tym nie mozna
> zrobic.

Efekt dokladnie taki sam, jak na zle zrobionym piracie ;-)
Kiedys bylo na ich stronie faq i radzili wylaczyc wszelkie antywirusy itp
dzialajace w tle.
Niestety, ciezko wyczuc dlaczego raz dziala, a kiedy indziej nie. Jesli
mozesz obadaj z innym czytnikiem (moze ten ma problemy z subkodami?)

Pozdrawiam!
Tomek
Tomekd_at_poczta.fm