Re: Euro Plus+

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 19:31:13 MET DST

Użytkownik D.K. <amidar_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oaajn$mj3$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...

> Pisze na liste bo producent jest nieosiagalny na inecie.
> Posiadam Oryginal EuroPlus-a i mam maly probelm. Zainstalowalem program na
> kompie i nie moge uruchomic zadnego kursu/testu itp. Sprawdzalem to na
kilku
> kompach. I o dziwo na 1 (z 3 przetestowanych) program chodzil bez
problemu.

Witam
Co prawda nie mialem problemow z Europlus, ale z innym programem tej firmy -
zachlapana klejem plytka przy pakowaniu.
Ale problem blyskawicznie mi rozwiazali wymieniajac (przysylajac nowa na
swoj koszt, ja nie musialem wysylac). Reakcja firmy byla w kilka godzin po
wyslaniu emaila.
Przy okazji ta droga udzielili mi kilku porad ze wzgledu na konfiguracje
mojego sprzetu.
Sprawdzalem i rzeczywiscie ich www nie dziala.
Ale moze sprobuj na emalie ydpmm_at_ydp.com.pl

Pozdrawiam
Piotr