Re: Przegrzane P3, P4 Athlon, AthlonMP(XP)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 16:35:11 MET DST

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> wrote in message

> Ogladalem na serwerze - nie mam tam karty muzycznej :((

ciesz sie ;-)))))

> Termometr byl troszke odsuniety od CPU..

nie znam sie na termometrach i tego typu sprawach
ale on mierzy temp. chyba ta wiazka a nie dotykowo

> Ale procek nadal dzialal.

temu sie nie da zaprzeczyc
i wielki plus dla P4 ja mam tylko zastrzezenia do samego testu ;-)

> Ale radiator byl chlodny - wiec zanim sie rozgrzal zdazyl zabrac
> duzo ciepla od procesora.

ale ogladales dokladnie ten film
gosc przyklada radiator a gra NATYCHMIAST przyspiesza
procek mial wtedy 29*C a radiator temp pokojowa powiedzmy
20*C ten P4 jest naprawde cudowny ;-)

> Skoro sie zawiesil to znaczy ze przestal pracowac -> nie wytwarzal ciepla.

ale zeby sie zawiesil musial sie do jakiejs temperatury rozgrzac (chyba ze
moja teria z czujnikiem dotykowym jest prawdziwa ;-) zajmowalem
sie PIII ktore pracowaly w temp ok 70*C i sie nie wieszaly
a ten po zawieszeniu sie mial 38*C cos tu nie gra ;-)

> Poza tym jak w tescie P4 temperatura byla mierzona w pewnej
> odleglosci.

ktos madry powienin wyjasnic dzialanie tego termometra
poza tym chlopaki z tomshardware chyba wiedza jak uzywac termometra
i nie mierzyli by termometrem dotykowym z odleglosci kilki centymetrow ;-)

> Bylo o tym w artykule :)

nie czytalem go dokladnie ;-)

> Dioda jest ale ma mala predkosc dzialania -
> jakis 1 stopnien/sek

zaraz, zaraz co za predkosc dzialania
chyba czegos nie wiem ;-(

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!