Re: Problem z rw philips cdd 3610

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Wed 19 Sep 2001 - 05:33:18 MET DST

On Tue, 18 Sep 2001 22:49:36 +0200, "Olo" <olo13_at_box43.pl> wrote:

>Mam nagryware od 2 lat, nagrala niewiele gdzies ponad 50 cd i obecnie jest
>padaka. Jak chce nagrac jakas cd-r to wypisuje blad bufer is full. Ale na rw
>sie nagra a na zwykla cd-r nie :( Chyba koniec jej nadszedl
>Czy wie ktos czemu tak sie dzieje?
>Sprawdzalem sprzet na paru kompach i nic, czyscilem laser i nic. Moze ktos
>wie lepiej o co chodzi?
>olo13_at_box43.pl

problem z bufferem nie powinien byc przyczyna wady sprzetu
nagrywa na cdrw gdyz po przepelnieniu buffera nagrywarka moze ponownie
naagrac w to samo miejsce a na cdr juz nie
problem to prawdopodobnie za malo miejsca na twardzielu, zle ustawiony
plik wymiany, programy pracujace w tle, uszkodzony kabel ide, lub zle
ustawienia minfilecache i maxfilecache w system.ini