Re: Wybor karty graf.

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 22:55:08 MET DST

Pozwólcie, że wypowiem moją skromną opinie:
Mam zamiar w najbliższym czasie zmienić karta z TNT2 na markowego
GeForcaMX-400.
A oto dlaczego tak wybrałem:
Herculesa na Kyro2 uważam za dobrą kartę, ale właśnie możliwości/cena mnie
zniechęcają (jakby karta była w cenie ok. 400 zł to bym się zastanawiał).
Bo o 100 zł tańszy MX-400 jest w większości testach porównywalny, a w
niektórych nawet szybszy, przegrywa głównie w wyższych rozdzielczościach (mi
wystarczy 1024x768x16bit). Pozatym jak napisałeś, że firmy faforyzują nvide,
to też jest powód dla którego wolę wybrać MX, bo być może przyszłe gry będą
lepiej na nim chodziły niż na Kyro2. A jak widać w niektórych Kyro2 kuleje.
Miałem kiedyś Permedie2 (w czasach 3Dfx'a) i wiem jak to jest być w
"opozycji" (wszystko robione pod 3Dfxa). Teraz wolę zakupić coś co będzie na
rynku standardem.
Niemniej uważam, że PVR zrobiło kawał dobrej roboty i jeśli Kyro3 będzie
jeszcze leprze to będzie coś. Póki co wolę jednak MX'a.

--
Pozdro,