Re: T³oczenie, pakowanie CD

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 19:20:42 MET DST

Marcin wrote:
> Ja bym nie bra³ tej najszybszej wolê troszkê wolniejsz± a lepsz±

  Po nagraniu 1000 plytek nagrywarka i tak bedzie do wyrzucenia. A
dlatego szybka, ze ktos kto bedzie przy tym siedzial i nagrywal nie
zrobi tego za darmo. Policz sobie zysk czasu w szybszej nagrywarce *
1000 * stawka godzinowa. I popatrz ile z tego bedzie oszczednosci. A
nawet okaze sie, ze lepiej (taniej) bedzie kupic i uzywac 4 nagrywarek
na raz.

        Artur